Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Grupa PZU wprowadza Akur8, aby podnieść ceny ubezpieczeń w krajach bałtyckich

Grupa PZU wprowadza Akur8, aby podnieść ceny ubezpieczeń w krajach bałtyckich

Paryż–(drut roboczy) – Bałtyckie podmioty Grupy Ubezpieczeniowej PZU, jednej z największych instytucji finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej, oraz Akur8 z przyjemnością ogłaszają współpracę w celu usprawnienia procesu wyceny PZU w dwóch swoich bałtyckich podmiotach. Transakcja ta zwiększa międzynarodowy zasięg Akur8 jako platformy cenowej nowej generacji, a także jej obecność w Europie Środkowo-Wschodniej.

Opracowany specjalnie dla firm ubezpieczeniowych, Akur8 usprawnia proces wyceny, automatyzując modele ryzyka i popytu przy użyciu przejrzystej, zastrzeżonej technologii sztucznej inteligencji. Podstawowe korzyści dla ubezpieczycieli to zwiększenie szybkości do dokładności i zwinności na rynku, bez uszczerbku dla przejrzystości i kontroli tworzonych modeli.

PZU to jedna z wiodących firm ubezpieczeniowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, z 200-letnim doświadczeniem w zapewnianiu najlepszej ochrony ubezpieczającym na rynku. Wybierając Akur8 jako wsparcie zmiany cen, PZU wzmacnia swoje zaangażowanie w szerokie stosowanie innowacji i sztucznej inteligencji, pozostając w czołówce branży ubezpieczeniowej.

„Akur8 ma zaszczyt zostać preferowaną platformą cenową dla Podmiotów Bałtyckich w PZU. Jako wiodąca platforma do ustalania cen ubezpieczeń nowej generacji, zapewni zespołom PZU ds. wyceny szybkość i wydajność, która zmienia zasady gry, przy jednoczesnym zachowaniu pełnej kontroli procesów” – powiedział Samuel Valmany, dyrektor generalny Akur8.

Nowa współpraca z PZU jest dla Akur8 kamieniem milowym, oznaczającym wejście na rynek ubezpieczeniowy Europy Środkowo-Wschodniej i wzmocnienie naszej obecności na arenie międzynarodowej. Podkreśla również wartość Akur8 dla ubezpieczycieli, którzy już osiągnęli wysoki poziom wykorzystania sztucznej inteligencji stosowanej w procesach wewnętrznych” – skomentował Bron de Linares, szef sprzedaży w Akur8.

„Cieszymy się, że możemy przyjąć Akur8 jako platformę wyceny ubezpieczeń dla dwóch głównych podmiotów. Ten ruch, jako najlepsza technologia na rynku, jest kolejnym dowodem naszego wysoce innowacyjnego DNA. PZU Estonia stara się współpracować z najlepszymi towarzystwami ubezpieczeniowymi na rynku, aby zawsze podnosić ich standardy i oferować najlepszą ochronę i najlepsze ceny swoim ubezpieczającym – skomentował Mihkel Uipopuu, prezes PZU Estonia.

READ  Kosiarki SaMASZ są wyzwaniem dla głównego nurtu

„Akur8 oferuje przełomowe podejście do tworzenia cen w porównaniu do rozwiązań ręcznych, które chętnie zastosowaliśmy. Korzyści pod względem szybkości i wydajności są znaczące, a obsługa jest solidna i bezpieczna. Współpracujący i intuicyjny interfejs, inteligentny funkcje oraz interaktywne i sprawne wsparcie zostały docenione przez naszą różnicę cenową” – dodał Julius Kondratas, dyrektor techniczny i członek zarządu Lietuvos Draudimas AB.

O Akur8

Accor 8 Rewolucja stawek ubezpieczeniowych dzięki przejrzystej sztucznej inteligencji. Akur8 opracował unikalne rozwiązanie do wyceny ubezpieczeń oparte na sztucznej inteligencji, które automatyzuje modelowanie dla firm ubezpieczeniowych przy jednoczesnym zachowaniu pełnej przejrzystości i kontroli nad generowanymi modelami, zgodnie z wymaganiami regulatorów na całym świecie. Akur8 to jedyne rozwiązanie na rynku, które godzi uczenie maszynowe ze światami aktuariów.

O PZU

Grupa Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń SA (grupa PZU) Jest największą instytucją finansową w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Na czele grupy stoi PZU SA, a jej tradycja sięga 1803 roku, kiedy to powstało pierwsze towarzystwo ubezpieczeniowe w Polsce.

Łączne aktywa Grupy PZU wynoszą 90 miliardów euro. Grupa cieszy się zaufaniem 22 milionów klientów w pięciu krajach, oferując produkty i usługi klientom detalicznym, małym i średnim przedsiębiorstwom oraz podmiotom gospodarczym. Rynek polski jest rynkiem podstawowym dla Grupy PZU i mierzony jest wielkością i liczbą klientów. Jednak jej spółki zależne odgrywają ważną rolę na rynkach Litwy, Łotwy, Estonii i Ukrainy. Według automatycznych badań rozpoznawalności marki, PZU osiągnęło 92%, a rozpoznawalność marki pomocniczej wynosi 100%, co czyni PZU najpopularniejszą marką w Polsce. Od 2010 roku PZU SA jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, jako jedna z największych spółek o wysokiej kapitalizacji, oferujących największą płynność z debiutu.