W ramach pierwszej w swoim rodzaju współpracy McDonald’s Poland nagradza gości wyjątkowymi doznaniami w zakresie rozrywki AR, które były możliwe tylko dzięki cyfrowej platformie aplikacji MyMcDonald’s. McDonald’s wybrał Ralpha Kamińskiego, jednego z najciekawszych i najwybitniejszych polskich artystów, po jego promocyjnej trasie koncertowej, do kompleksowej i szeroko zakrojonej kampanii, której celem jest upodmiotowienie wszystkich mniejszości i promowanie otwartości.
Kampania, opracowana przez DDB Warsaw, jest realizowana na kreatywnej platformie „MyMcDonald’s: Tu jesteś numerem jeden”, która podkreśla główną korzyść emocjonalną i program lojalnościowy aplikacji – poczucie docenienia.
Aby udowodnić, że McDonald’s nagradza lojalność swoich klientów, każdy użytkownik aplikacji będzie miał możliwość wymiany punktów lojalnościowych na ekskluzywne przywileje i występy artystów odtwarzane na tacy McDonald’s przy użyciu technologii rozszerzonej rzeczywistości.
W nieoczekiwanym przedłużeniu trasy koncertowej artysty, członkowie programu lojalnościowego będą mieli możliwość wygrania biletów na Ralph’s Concert Tour, gdzie Kamiński będzie gwiazdą występów w małych miejscowościach w całej Polsce, wspierany przez MyMcDonald’s.
Kampania rozpocznie się 17 października i obejmie serię realizacji na wielu platformach, w tym TVC, VOD, w aplikacji, digital, social, POP, opakowaniach, kanałach artystów i PR.
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
Prokurator twierdzi, że poprzedni rząd użył oprogramowania szpiegującego przeciwko setkom ludzi
Prokurator twierdzi, że poprzedni rząd użył oprogramowania szpiegującego przeciwko setkom ludzi
Słaba produkcja w Polsce nie wróży dobrze partnerom handlowym Artykuły