Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Firma McDonald’s Poland zaangażowała Ralpha Kamińskiego do pomocy klientom w nagradzaniu doświadczeń z rozszerzoną rzeczywistością

W ramach pierwszej w swoim rodzaju współpracy McDonald’s Poland nagradza gości wyjątkowymi doznaniami w zakresie rozrywki AR, które były możliwe tylko dzięki cyfrowej platformie aplikacji MyMcDonald’s. McDonald’s wybrał Ralpha Kamińskiego, jednego z najciekawszych i najwybitniejszych polskich artystów, po jego promocyjnej trasie koncertowej, do kompleksowej i szeroko zakrojonej kampanii, której celem jest upodmiotowienie wszystkich mniejszości i promowanie otwartości.

Kampania, opracowana przez DDB Warsaw, jest realizowana na kreatywnej platformie „MyMcDonald’s: Tu jesteś numerem jeden”, która podkreśla główną korzyść emocjonalną i program lojalnościowy aplikacji – poczucie docenienia.

Aby udowodnić, że McDonald’s nagradza lojalność swoich klientów, każdy użytkownik aplikacji będzie miał możliwość wymiany punktów lojalnościowych na ekskluzywne przywileje i występy artystów odtwarzane na tacy McDonald’s przy użyciu technologii rozszerzonej rzeczywistości.

W nieoczekiwanym przedłużeniu trasy koncertowej artysty, członkowie programu lojalnościowego będą mieli możliwość wygrania biletów na Ralph’s Concert Tour, gdzie Kamiński będzie gwiazdą występów w małych miejscowościach w całej Polsce, wspierany przez MyMcDonald’s.

Kampania rozpocznie się 17 października i obejmie serię realizacji na wielu platformach, w tym TVC, VOD, w aplikacji, digital, social, POP, opakowaniach, kanałach artystów i PR.

READ  Konsultant ETS stwierdził, że polskie prawo o sędziach narusza traktat UE | Wiadomości sądowe