Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

EasyJet został oskarżony o anulowanie lotów, a następnie udostępnienie miejsc w podwójnej cenie

EasyJet został oskarżony o anulowanie lotów, a następnie udostępnienie miejsc w podwójnej cenie

Po ogłoszeniu podróży ponownie sprawdził cenę lotu w piątek i stwierdził, że „podwoiła się do 1600 funtów za trzech pasażerów”.

„To było tak niepewne, odkąd to zarezerwowaliśmy” – powiedział. „Nie dali mi wyboru. Skorzystali z mojej szansy.”

Jack, który nie chciał ujawnić swojego pełnego imienia i nazwiska, miał zaplanowaną podróż do malaga Ze swoją dziewczyną 4 sierpnia na tydzień. Podróż powrotna kosztuje 180 funtów.

W środę otrzymał wiadomość e-mail z wyjaśnieniem, że lot został odwołany i zmieniono rezerwację na loty alternatywne odlatujące i powracające na różne lotniska.

„Mniej niż 24 godziny po anulowaniu, easyJet świadczył usługi w te same dni i na tych samych lotniskach, co nasza poprzednia rezerwacja”, powiedział.

„Gdybym miał zarezerwować nowe loty, które w rzeczywistości były moimi pierwotnymi lotami, kosztowałoby mnie to około dwa razy więcej”.

Nowa cena podobno wzrosła do 317,98 GBP.

Bea Fuentes twierdziła, że ​​jej loty esayJet zostały odwołane w czwartek rano tylko po to, by odkryć, że są ponownie dostępne „ale dwukrotnie droższe”. „Nie widziałam swojej rodziny od dwóch lat” – napisała na Twitterze. „Proszę wytłumacz.”

easyJet zaprzecza „sztucznej podwyżce cen”

easyJet W oświadczeniu stwierdzono, że firma „wcale nie sztucznie podnosiła cen”.

„Podobnie jak w przypadku wszystkich linii lotniczych, nasze ceny są uzależnione od popytu, co oznacza, że ​​nasze ceny zaczynają się od niskich i rosną, gdy zbliżamy się do daty wylotu i w miarę rezerwowania większej liczby miejsc w samolocie” – dodała.

Po ogłoszeniu firma doświadczyła „znacznego wzrostu popytu” i od tego czasu dodała „ponad 172 000 dodatkowych miejsc” między Wielką Brytanią a krajami z listy Amber List.

Firma poinformowała, że ​​z powodu pandemii musiała stale dostosowywać swoje loty.

„Niestety oznacza to, że poproszono nas o anulowanie niektórych lotów, a kiedy to robimy, robimy to z kilkutygodniowym wyprzedzeniem, aby zapewnić klientom jak najwcześniejsze powiadomienie o dostosowaniu ich planów” – powiedziała.

READ  Wiele domów w Wielkiej Brytanii ogranicza środki niezbędne do płacenia za telewizję, telefony i internet | kryzys kosztów życia

EasyJet dodał, że klienci, których loty zostały odwołane, mogą je przenieść „bez opłat i nie ma różnicy w cenie”.