Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Dalej Przeprasza pracowników po tym, jak problemy z IT spowodowały miesiące niskich zarobków | Następna

detalista Następna Przeproś pracowników za brak zapłaty przez kilka miesięcy z powodu nieudanego wdrożenia nowego systemu komputerowego.

FTSE 100 od miesięcy pracuje nad zmniejszeniem problemów spowodowanych decyzją o zleceniu zadań płacowych amerykańskiej firmie technologicznej. Inspiracja. Pierwsze problemy pojawiły się w lutym i dotknęły pracowników, którzy otrzymywali tygodniowe i miesięczne wynagrodzenie.

Problemy doprowadziły do ​​tego, że niektórzy pracownicy Next zostali pozbawieni swoich pensji w trakcie kryzys kosztów życia W warunkach gwałtownej inflacji cen konsumpcyjnych osłabia siłę nabywczą pracowników.

Detalista płaci około 9,36 funtów za godzinę, mniej niż 9,90 funtów, które zaleca Living Wage Foundation za godzinę poza Londynem i 11,05 funtów w stolicy.

Następnie biegnie kolega konserwatywny Simon Wolfson. Jako dyrektor naczelny Lord Wolfson otrzyma w tym roku 4,4 mln funtów wynagrodzenia, najwyższy poziom od 2015 r., po tym, jak inwestorzy poparli 50-procentową podwyżkę płac w maju. Skrytykował Zarząd Emerytalny Kościoła Anglii „Znaczne podwyżki wynagrodzeń dla dyrektorów generalnych w firmach skierowanych do konsumentów, takich jak Next, gdzie siła robocza nie jest poświadczona jako płaca wystarczająca na utrzymanie”.

To nie pierwszy raz w tym roku, kiedy problemy płacowe dotknęły dużego pracodawcę w Wielkiej Brytanii. Asda, sieć supermarketów należących do miliarderów na stacji benzynowej Mohsen, Zubair Issa i TDR Capital .fundusz private equityPrzyznał, że niektórzy pracownicy stracili nawet 500 funtów. Zewnętrzny dostawca płac popełnił w ostatnich miesiącach blisko 11 000 błędów, Wpływają na zarobki 5500 pracowników.

Następnie odmówił ujawnienia, ilu z 43 000 pracowników zostało dotkniętych, ale rzecznik powiedział, że liczba ta spadła od szczytu. „Spodziewamy się, że w nadchodzących tygodniach będziemy kontynuować znaczące postępy” – powiedział rzecznik.

Pracownicy otrzymywali zaledwie 200 funtów miesięcznie, podczas gdy niektórzy musieli polegać na bankach żywności lub cofać wakacje, aby związać koniec z końcem, według Sunday Times, który jako pierwszy zgłosił problemy.

READ  Hyundai Engineering wybrany preferowanym wystawcą w „Projekcie rozbudowy olefin PKN Polska”

Next zwykle projektuje własne oprogramowanie, ale ma trudności z nakłonieniem oprogramowania Oracle do pracy z własnym. Zamiast tego musiała przydzielić oddany zespół, aby spróbować dowiedzieć się, co poszło nie tak i co tydzień wypłacać utracone pieniądze pracownikom.

Subskrybuj codzienną pocztę Business Today lub śledź Guardian Business na Twitterze w BusinessDesk

W niektórych przypadkach składki emerytalne były pobierane z wynagrodzeń pracowników, które nie były następnie inwestowane w fundusze emerytalne. Następnie powiedział, że zapewni naprawienie tych problemów i zrekompensowanie wszelkich strat poniesionych przez pracowników.

„W ciągu ostatnich kilku miesięcy mieliśmy wiele problemów z naszym nowym systemem płac i zajęliśmy się nimi w trybie pilnym” – powiedział rzecznik. „To jeden z nielicznych przypadków, w których firma Next zleciła na zewnątrz ważne oprogramowanie i wyciągnęła ważne wnioski na temat integracji naszych wewnętrznych aplikacji z platformami innych firm.

„Jesteśmy w pełni świadomi problemów, które te błędy płacowe spowodowały u niektórych naszych współpracowników. Serdecznie przepraszamy wszystkich poszkodowanych i zapewniamy, że rozwiązujemy te problemy jako priorytet.”