detalista Następna Przeproś pracowników za brak zapłaty przez kilka miesięcy z powodu nieudanego wdrożenia nowego systemu komputerowego.
FTSE 100 od miesięcy pracuje nad zmniejszeniem problemów spowodowanych decyzją o zleceniu zadań płacowych amerykańskiej firmie technologicznej. Inspiracja. Pierwsze problemy pojawiły się w lutym i dotknęły pracowników, którzy otrzymywali tygodniowe i miesięczne wynagrodzenie.
Problemy doprowadziły do tego, że niektórzy pracownicy Next zostali pozbawieni swoich pensji w trakcie kryzys kosztów życia W warunkach gwałtownej inflacji cen konsumpcyjnych osłabia siłę nabywczą pracowników.
Detalista płaci około 9,36 funtów za godzinę, mniej niż 9,90 funtów, które zaleca Living Wage Foundation za godzinę poza Londynem i 11,05 funtów w stolicy.
Następnie biegnie kolega konserwatywny Simon Wolfson. Jako dyrektor naczelny Lord Wolfson otrzyma w tym roku 4,4 mln funtów wynagrodzenia, najwyższy poziom od 2015 r., po tym, jak inwestorzy poparli 50-procentową podwyżkę płac w maju. Skrytykował Zarząd Emerytalny Kościoła Anglii „Znaczne podwyżki wynagrodzeń dla dyrektorów generalnych w firmach skierowanych do konsumentów, takich jak Next, gdzie siła robocza nie jest poświadczona jako płaca wystarczająca na utrzymanie”.
To nie pierwszy raz w tym roku, kiedy problemy płacowe dotknęły dużego pracodawcę w Wielkiej Brytanii. Asda, sieć supermarketów należących do miliarderów na stacji benzynowej Mohsen, Zubair Issa i TDR Capital .fundusz private equityPrzyznał, że niektórzy pracownicy stracili nawet 500 funtów. Zewnętrzny dostawca płac popełnił w ostatnich miesiącach blisko 11 000 błędów, Wpływają na zarobki 5500 pracowników.
Następnie odmówił ujawnienia, ilu z 43 000 pracowników zostało dotkniętych, ale rzecznik powiedział, że liczba ta spadła od szczytu. „Spodziewamy się, że w nadchodzących tygodniach będziemy kontynuować znaczące postępy” – powiedział rzecznik.
Pracownicy otrzymywali zaledwie 200 funtów miesięcznie, podczas gdy niektórzy musieli polegać na bankach żywności lub cofać wakacje, aby związać koniec z końcem, według Sunday Times, który jako pierwszy zgłosił problemy.
Next zwykle projektuje własne oprogramowanie, ale ma trudności z nakłonieniem oprogramowania Oracle do pracy z własnym. Zamiast tego musiała przydzielić oddany zespół, aby spróbować dowiedzieć się, co poszło nie tak i co tydzień wypłacać utracone pieniądze pracownikom.
W niektórych przypadkach składki emerytalne były pobierane z wynagrodzeń pracowników, które nie były następnie inwestowane w fundusze emerytalne. Następnie powiedział, że zapewni naprawienie tych problemów i zrekompensowanie wszelkich strat poniesionych przez pracowników.
„W ciągu ostatnich kilku miesięcy mieliśmy wiele problemów z naszym nowym systemem płac i zajęliśmy się nimi w trybie pilnym” – powiedział rzecznik. „To jeden z nielicznych przypadków, w których firma Next zleciła na zewnątrz ważne oprogramowanie i wyciągnęła ważne wnioski na temat integracji naszych wewnętrznych aplikacji z platformami innych firm.
„Jesteśmy w pełni świadomi problemów, które te błędy płacowe spowodowały u niektórych naszych współpracowników. Serdecznie przepraszamy wszystkich poszkodowanych i zapewniamy, że rozwiązujemy te problemy jako priorytet.”
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Rząd wyklucza zwrot dotacji na samochody elektryczne
Czy cena Ethereum osiągnęła najniższy poziom? Wskaźnik wyprzedzający pozwala na taką prognozę ceny ETH
Google zwalnia 28 pracowników po protestach w związku z umową chmurową z Izraelem | Izraelska wojna w Gazie