- Awaria sygnału miała wpływ na pociągi relacji Midlands–Manchester
- Utknąłeś w Euston? Wyślij e-mail na adres [email protected]
Osoby dojeżdżające do pracy zostały ostrzeżone o „totalnym chaosie” i „niebezpiecznej panice” na stacji Euston, podczas gdy pasażerowie zostali uwięzieni w pociągach z „uszkodzoną klimatyzacją” w godzinach szczytu po awarii sygnału.
Sytuację pogarszał wadliwy system zapowiedzi, co powodowało, że dyrekcja kolei nie była w stanie w pełni porozumieć się z pasażerami na temat tego, co się wydarzyło.
London Euston zamieścił w serwisie X informację, że „dziś wieczorem pociągi do/z Euston zostały zakłócone z powodu błędu w naszym systemie sygnalizacji w Watford” i poradził pasażerom, aby przed podróżą sprawdzili sytuację w Internecie.
„Naprawdę przepraszamy poszkodowanych pasażerów” – dodano w poście.
Awaria sygnału na skrzyżowaniu Watford wpływa na pociągi kursujące na linii między Midlands a Manchesterem.
Avanti West Coast jest wyłączony z ruchu pomiędzy London Euston, Wolverhampton, Crewe, Manchester Piccadilly i Edynburgiem.
Na trasie kolei North West Railway między London Euston i Tring, Milton Keynes Central a Birmingham New Street i Crewe wystąpiły zakłócenia.
Linie zostały ponownie otwarte po awarii punktów na Watford Junction.
Pociągi przez Euston mogą zostać odwołane, opóźnione nawet o 40 minut lub zmodyfikowane – ostrzega National Rail.
Firma dodała na swojej stronie internetowej, że zakłócenia będą występować do końca dnia.
Na nagraniu zrobionym z wnętrza stacji widać setki ludzi stojących i patrzących na tablice ogłoszeniowe.
Jeden z niezadowolonych pasażerów określił stację jako „piekarnik” i zapytał szefów stacji na linii X: „Czy możecie włączyć klimatyzację?” Lub włącz to.
Jeden z pasażerów, Josh, poprosił stację Euston linii X o wyjaśnienie, co stało się z reklamami.
Odpowiedź brzmiała: „Cześć Josh, mamy obecnie problemy z naszym systemem nagłośnieniowym i głośność jest niższa niż zwykle. W międzyczasie zespół stacji zajmuje się obsługą przenośnych głośników”.
Kliknij tutaj, aby zmienić rozmiar tego urządzenia
„Przykro nam z tego powodu, ciężko pracujemy, aby ogłaszać komunikaty i sprawić, aby pociągi ruszyły tak szybko, jak to możliwe”.
Kolejny pasażer opublikował wpis na
Trzeci opisał „A”.Absolutny chaos w Euston nie ma pojęcia, które pociągi kursują, są opóźnione lub odwołane. Żadnych informacji i żadnej gwarancji, że wyślą mnie dziś wieczorem do domu.
Jeden z użytkowników mediów społecznościowych postanowił rozładować sytuację odrobiną humoru, pisząc: „Euston, mamy problem”.
Tymczasem pasażerowie, którzy już podróżowali, cierpieli z powodu wysokich temperatur w pociągach stacjonarnych.
Zaniepokojony pasażer powiedział firmie Avanti West Coast, że od godziny siedział w pociągu w Coventry.
Napisali na Twitterze: „Czy mogę zasugerować, aby ludzie wiedzieli, że mogą opuścić pociąg na peron, aby się ochłodzić?” Miejsce stojące po prostu nie pomaga.
W rozmowie z MailOnline 25-letni pasażer Theo z południowo-zachodniego Londynu powiedział, że był „uwięziony” przez ponad dwie godziny w pociągu jadącym między stacją Crewe a stacją Euston w Watford Junction, między 16:00 a tuż po 18:00.
„Na stacji Watford Junction nastąpiła awaria pociągu, co spowodowało zamknięcie linii, a następnie uległy awarii powyższe punkty, więc wszystko szło bardzo powoli” – powiedział.
„Było wielu wizjonerskich chłopaków z Network Rail. Myślę, że już wszystko załatwione, ale lista oczekujących jest wyraźnie długa [of trains] 'Za nami.’
Dodał, że strażnik, który pełnił ostatni dzień swojej 20-letniej służby w London Northwestern Railway, „doskonale informował nas o wszystkich sprawach”.
Kiedy pociąg znów ruszył, opisał stację Euston jako „bardzo gorącą, w ogóle bezwietrzną i zatłoczoną jak nigdy dotąd”.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Ministerstwo Rozwoju Społecznego i Pracy planuje od września zmiany w programach indywidualnych ubezpieczeń zdrowotnych – co warto wiedzieć
Likwidacje kryptowalut przekraczają 300 milionów dolarów w ciągu 24 godzin: co kryje się za upadkiem?