Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Były wiceprezes firmy Polygon ds. rozwoju zdradza sekrety wspaniałych partnerstw

Rozwiązanie do skalowania Ethereum, Polygon, spotkało się z dużą popularnością dzięki partnerstwom z głównymi markami, takimi jak Starbucks i Addidas, co zwiększyło popularność sieci wśród użytkowników kryptowalut. Były wiceprezes ds. rozwoju, Arjun Kalsi, wyjaśnia, w jaki sposób firma Polygon pozyskała partnerstwa z głównymi markami oraz w jaki sposób projekt napędza masową adopcję kryptowaluty.

Arjun Kalsy, przed odejściem z Polygon pod koniec zeszłego roku, kierował zespołem, którego zadaniem było łączenie firm w celu promowania przyjęcia sieci Polygon. Według Kalsy rozmawiaj z markami, od których chcesz się odwrócić Web2 do Web3 Lub dodawanie elementów zdecentralizowanego świata do ich platform zawsze było zabawne. Proces wdrażania obejmował kilka spotkań technicznych, podczas których sieć i możliwości Polygon były analizowane przez te główne marki, które uważają integrację innych technologii za „wielką sprawę”.