Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Apple potajemnie kupuje reklamy swoich aplikacji, narzekają programiści

Starsi programiści zostali oskarżeni Jabłko Potajemnie kupować reklamy swoich aplikacji. Choć może to brzmieć jak dziwna skarga, mówią, że firma jest motywowana chciwością, a rezultat jest taki, że kosztuje ich to pieniądze.

Mówi się, że Apple kosztowało ich miliony dolarów…

Forbes Stwierdza, że ​​intencją Apple jest kierowanie ruchu do: Sklep z aplikacjami, a nie na stronie programisty, dzięki czemu użytkownicy kupują subskrypcje jako zakupy w aplikacji – dając Apple 15% lub 30% zniżki.

Kilku wydawców aplikacji powiedziało mi, że Apple potajemnie kupuje reklamy Google dla aplikacji o wysokiej wartości, aby zebrać miliony dolarów przychodów z subskrypcji. Mówią, że Apple umieszcza reklamy bez zgody twórców aplikacji, a Google ich nie usunie […]

„Apple stara się zmaksymalizować zarabiane pieniądze, zwiększając zakupy w aplikacji, które ludzie kupują w sklepie Apple Store”, powiedziało mi jedno ze źródeł, które poprosiło, aby nie być wymienianym z obawy przed represjami.

„Firma Apple odkryła, że ​​mogą zarobić więcej pieniędzy na tych programistach, jeśli płacą ludziom w App Store, aby kupili tam transmisję strumieniową w Internecie”.

Wtórnym efektem jest to, że ponieważ Apple tworzy konkurencję dla reklam wśród twórców witryn internetowych, które samodzielnie reklamują się, Cupertino podnosi koszty tych reklam.

Aplikacje, które zostały dotknięte problemem, to Babbel, Bumble, HBO, Masterclass, Plenty of Fish i Tinder – wszystkie ze stosunkowo drogimi opcjami subskrypcji. To sprawia, że ​​jest to bardzo opłacalne ćwiczenie dla Apple.

Niektóre subskrypcje są warte setki dolarów rocznie. Może to dotyczyć zajęć trenerskich, aplikacji edukacyjnych, fitness lub randkowych. Koszt reklamy Apple może wynosić 5-10 USD za udaną rejestrację, a zarobki mogą z łatwością osiągnąć 50 USD lub więcej.

Deweloperzy twierdzą, że to dla nich koszt nie tylko finansowy.

Kiedy ludzie kupują dostęp do usługi za pośrednictwem subskrypcji aplikacji na iOS, są zasadniczo klientami Apple. Ze względu na ochronę prywatności firma Apple nie udostępnia wielu informacji na ten temat aplikacjom lub firmom, które je uruchamiają. Oznacza to, że trudno jest zapewnić obsługę klienta, rozwiązywać problemy lub rozwiązywać jakiekolwiek problemy.

Apple nie odpowiedział na prośbę o komentarz w momencie pisania, ale to antykonkurencyjne zachowanie prawdopodobnie doprowadzi do dalszych. Antymonopolowe rewizja.

Zdjęcie: Picwood/Unsplash

FTC: Używamy linków afiliacyjnych, aby zarabiać. jeszcze.


Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej informacji o Apple:

READ  Spencer mówi, że Xbox Game Pass jest „na razie bardzo zrównoważony”