Ray-Ban
Ray-Ban podnosi poprzeczkę podczas tygodnia wyścigów w Miami.
Na cześć nadchodzących zawodów Formuły 1 kultowa marka okularów przeciwsłonecznych wypuściła pierwszą parę inteligentnych okularów Meta w limitowanej edycji – Hypebeast wspomniany w poniedziałek. Odpowiednio, te odcienie powstały we współpracy ze Scuderia Ferrari, a na sprzedaż jest tylko 1000 par.
Dostępne w kolorze o nazwie „Shiny Garage Blue” w specyfikacji znajdują się charakterystyczne logo tarczy Ferrari na zausznikach. Poza tym są wyposażone we wszystkie zaawansowane funkcje, których można oczekiwać od inteligentnych okularów Meta: ultraszerokokątny aparat 12 MP z systemem pięciu mikrofonów, umożliwiający nagrywanie wysokiej jakości filmów, które można udostępniać bezpośrednio na Facebooku i Instagramie . Głośniki nauszne umożliwiają płynne słuchanie muzyki, rozmów lub otoczenia. Podczas rozmowy wideo możesz dzielić się widokiem widzianym przez soczewki z innymi uczestnikami.
Być może najbardziej atrakcyjna jest nowa Meta AI z funkcją widzenia, która pojawi się na rynku wraz z linią Ray-Ban na wiosnę/lato 2024. Wystarczy powiedzieć „Hej Meta”, aby uzyskać dostęp do całej gamy wspaniałych funkcji. Okulary mogą pomóc w podpisaniu zdjęcia zrobionego wbudowanym aparatem lub przetłumaczeniu nieznanego tekstu na znakach. Meta AI może powiedzieć Ci rzeczy, do których nie jesteś przyzwyczajony, na przykład lokalne owoce, gdy podróżujesz za granicę.
W przeciwieństwie do niektórych nowszych kreacji VR, inteligentne okulary Ray-Ban wydają się stosunkowo łatwe w użyciu. Polecenia głosowe pozwalają dzwonić, wysyłać wiadomości i przechwytywać treści, a wszystko to bez patrzenia na telefon. Te same funkcje można aktywować jednym dotknięciem touchpada i przycisku przechwytywania cienia, jeśli zależy Ci na większej szybkości. Eleganckie etui ładujące zapewnia cztery godziny ładowania i osiem dodatkowych ładowań dostępnych w podróży.
Najnowsza limitowana edycja Ferrari stanowi kontynuację długotrwałej relacji pomiędzy marką a Ray-Banem. W 2018 roku ponownie współpracowali przy kolekcji okularów inspirowanych latami 70. W 2022 roku kierowcy Ferrari Charles Leclerc i Carlos Sainz spersonalizowali własne pary. Teraz tańczący koń wskakuje w przyszłość dzięki inteligentnym okularom Meta Dostępny online Za 499 dolarów.
Jeśli uda Ci się kupić parę tych butów przed Grand Prix Miami w ten weekend, możesz być jednym z najbardziej stylowych fanów Ferrari, który pojawi się na torze wyścigowym.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów