Południowokoreańska marka kosmetyków do włosów ModaModa nawiązała współpracę z polską firmą dystrybucyjną MBF Group SA, zaznaczając jej wejście w rozwijający się europejski sektor kosmetyczny.
Produkty ModaMody wykorzystują przeciwutleniające właściwości polifenoli, odpowiedzialnych za brązową barwę owoców, aby w trakcie mycia głowy nadać włosom naturalny kolor.
Współpraca ta strategicznie wykorzystuje prężną gospodarkę Polski i jej kluczową rolę jako punktu wejścia na rynek europejski, co odzwierciedla trend południowokoreańskich firm poszukujących partnerstw w Polsce dla przedsięwzięć europejskich.
Grupa MBF ma bogate doświadczenie w dystrybucji w różnych sektorach europejskich, od wyrobów medycznych po towary konsumpcyjne, i jest zatwierdzona do współpracy z organizacjami takimi jak NATO i rząd federalny Stanów Zjednoczonych.
Po stworzeniu pierwszej na świecie formuły naturalnego szamponu przyciemniającego włosy z wykorzystaniem polifenoli, ModaModa stała się liderem na rynku szamponów przyciemniających włosy w Korei Południowej.
W skali globalnej stała się siłą w świecie K-beauty, rejestrując swoją obecność w takich krajach jak Stany Zjednoczone, Chiny, Tajwan, Singapur, Azja Południowo-Wschodnia i Japonia w ciągu zaledwie dwóch lat od premiery. Ponadto w tym roku ModaModa otworzyła sobie drogę do wejścia na rynek europejski, co potwierdziła umowa handlowa z Brazylią.
„Po wejściu na pięć rynków międzynarodowych nasze projekty w Chinach i Japonii znacząco się rozwinęły” – powiedział Bae Hyung-jin, dyrektor generalny ModaModa. „Naszą wizją jest penetracja rynków Ameryki Środkowej i Południowej oraz Europy i rozwój jako prawdziwie globalnej marki lifestylowej”.
Napisz do Ji Yun Yang pod adresem [email protected]
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
Klinika Goals Care to dla Polski za mało
Studio 100 International ogłasza promocję kina „Pszczółka Maja” w całej Polsce –
Polska: Stopa inflacji sięga 2,4% w marcu