San Francisco: Firma Apple opublikowała dokument wsparcia, aby pomóc użytkownikom, którzy mają problemy z HomeKit.
Na stronie wspomniano, co zrobić, jeśli użytkownicy nie mogą uzyskać dostępu do domu lub zaakceptować zaproszenia w aplikacji Dom.
Według producenta iPhone’a użytkownicy muszą otworzyć aplikację Home i nacisnąć przycisk Więcej, aby wyświetlić listę domów na iPhonie lub iPadzie zaproszonego użytkownika z systemem iOS lub iPadOS w wersji 16.2.
Na tym komputerze usuń domy bez rozszerzeń i zrestartuj maszyny właściciela domu i zaproszonych użytkowników.
Właściciel domu będzie wtedy musiał usunąć wszystkie oczekujące zaproszenia dla zaproszonego użytkownika, a następnie ponownie zaprosić użytkownika do współdzielenia kontroli nad domem.
Na początku tego tygodnia wielu użytkowników zgłosiło problemy z aplikacją Home po zainstalowaniu aktualizacji na urządzeniach z systemem iOS 16.2.
Problemy zgłaszane przez użytkowników obejmowały zablokowane urządzenia HomeKit pokazujące status „aktualizacja” lub „konfiguracja”, całkowite znikanie urządzeń, zaproszenia do współdzielenia domu z innymi użytkownikami, awarie bezpiecznego nagrywania wideo HomeKit i wiele innych.
Jednak później firma potwierdziła na swojej stronie wsparcia: „Tymczasowo usunęliśmy opcję aktualizacji do nowej architektury strony głównej. Opcja aktualizacji wkrótce wróci. Jeśli dokonałeś już aktualizacji, ta zmiana nie będzie miała na Ciebie wpływu ”.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Szybkie sposoby zarządzania ikonami paska menu na komputerze Mac
Wreszcie gracz Super Mario 64 znalazł sposób na otwarcie „nieotwieralnych” drzwi kabiny bez oszukiwania
Premiera „OnePlus Open 2” może nastąpić w 2025 roku