Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Posłowie ładują akumulatory samochodowe w Pałacu Westminsterskim w skarbcu publicznym – nawet gdy ministrowie rozważają podniesienie opłat za benzynę (zdjęcie pliku ładowania samochodu elektrycznego w Westminster)

Posłowie ładują samochody elektryczne za darmo w Pałacu Westminsterskim, podczas gdy ministrowie rozważają podniesienie opłat za benzynę

Podatnicy płacą rachunek: posłowie ładują swoje samochody elektryczne za darmo w Pałacu Westminsterskim – jak ministrowie rozważają podniesienie opłat za benzynę

  • Posłowie ładują akumulatory samochodowe w Pałacu Westminsterskim opłacanym przez podatników
  • Ale ministrowie mogą podnieść opłaty za benzynę – chociaż pełna opłata może kosztować 25 funtów
  • Przewodniczący komitetu zarządzającego Izby Gmin, Sir Charles Walker, powiedział, że użytkownicy muszą płacić

Posłowie ładują akumulatory samochodowe w Pałacu Westminsterskim do skarbca publicznego – nawet gdy ministrowie rozważają podniesienie opłat za benzynę, The Mail on Sunday może ujawnić.

Kable podłączone do gniazdek można zobaczyć, łącząc się z różnymi samochodami elektrycznymi na ogromnym parkingu Commons, pięć pięter poniżej dziedzińca, w pobliżu Big Bena i Elizabeth Tower.

W zależności od modelu samochodu ładowanie ze ściany od pustego do pełnego może kosztować podatnika do 25 funtów za pojazd.

Urzędnicy Commons przyznali zeszłej nocy, że ładowanie samochodu elektrycznego z wolnostojącej jednostki ładującej lub gniazdka ściennego jest obecnie bezpłatne dla użytkowników.

Kable podłączone do gniazdek można zobaczyć, łącząc się z różnymi samochodami elektrycznymi na ogromnym parkingu Commons, pięć pięter poniżej dziedzińca w pobliżu Big Bena i Elizabeth Tower (zdjęcie z pliku House of Parliament)

Kable podłączone do gniazdek można zobaczyć, łącząc się z różnymi samochodami elektrycznymi na ogromnym parkingu Commons pięć pięter poniżej dziedzińca w pobliżu Big Bena i Elizabeth Tower (zdjęcie z pliku House of Parliament)

Ale poseł torysów, Sir Charles Walker, przewodniczący komitetu zarządzającego Izby Gmin, nalegał, aby każdy, kto ładuje swój samochód, płacił rachunek. Powiedział: „Powiedziałem bardzo jasno, że każdy, kto ładuje swój samochód w Izbie Gmin, musi zapłacić”.

Jednak urzędnicy Izby Gmin powiedzieli, że „posiadacze zezwoleń mogą używać swoich ładowarek w gniazdkach, w których jest to bezpieczne”.

Umowa o bezpłatnej wysyłce została ujawniona w związku z obawami, że cła na benzynę i olej napędowy wzrosną o 12 pensów za litr w marcu przyszłego roku.

Zeszłej nocy poseł torysów powiedział, że nieuzasadnione jest to, że ludzie mogą ładować swoje samochody elektryczne za darmo na parkingu Commons.

Powiedział: „Nie ma bezpłatnej stacji benzyny ani oleju napędowego, więc dlaczego ładują samochody elektryczne za darmo?”

Grupa kampanii Taxpayers’ Alliance wezwała parlament do rozprawienia się z „tego rodzaju przywilejami”. „W czasach zawirowań gospodarczych nierozsądne jest oczekiwanie, że gospodarstwa domowe znajdujące się w trudnej sytuacji zapłacą rachunek za zawyżone rachunki za energię w Westminster” – powiedział rzecznik Joe Ventry.

Poseł torysów Sir Charles Walker (na zdjęciu), przewodniczący Komitetu Zarządzającego Izby Gmin, powiedział: „Powiedziałem bardzo jasno, że każdy, kto ładuje swój samochód w Izbie Gmin, musi zapłacić.

Poseł torysów Sir Charles Walker (na zdjęciu), przewodniczący Komitetu Zarządzającego Izby Gmin, powiedział: „Powiedziałem bardzo jasno, że każdy, kto ładuje swój samochód w Izbie Gmin, musi zapłacić.

Zeszłej nocy źródła Commons poinformowały, że chociaż obecnie nie ma opłat za użytkowanie, polityka dotycząca korzystania z punktów ładowania pojazdów elektrycznych – w tym e-rowerów i e-skuterów – została wprowadzona do wdrożenia zarówno w Izbie Gmin i Gubernatorów.

Rzecznik parlamentu powiedział: „W świetle rozwoju pojazdów elektrycznych Parlament udostępnił punkty ładowania użytkownikom samochodów, wydając jednocześnie szczegółowe dyrektywy promujące odpowiedzialne użytkowanie.

READ  Sesja specjalna WHO rozpoczyna poszukiwania „traktatu pandemicznego” wśród obaw firmy Omicron

Obie rady opracowują obecnie politykę, która będzie informować o długoterminowym zarządzaniu punktami ładowania w całym osiedlu.

Po zeszłotygodniowym zestawieniu finansowym kanclerza Jeremy’ego Hunta, ocena Biura Odpowiedzialności Budżetowej zakładała wzrost opłat paliwowych o 12 pensów w przyszłym roku, aby zebrać 5,7 miliarda funtów.

Ale pan Hunt upierał się, że nie podjęto jeszcze decyzji o podwyższeniu opłat zamrożonych od 2011 roku.

reklamy