Grupy WhatsApp można teraz grupować pod jednym parasolem dzięki uruchomieniu nowej funkcji Społeczności.
Wdrożony od dzisiaj, został zaprojektowany tak, aby aktualizacje można było wysyłać do wszystkich naraz we wszystkich grupach, jednocześnie umożliwiając mniejsze dyskusje w poszczególnych grupach.
Pomyśl o tym jak o rosyjskiej lalce dla grup WhatsApp, która według firmy macierzystej Meta została stworzona z myślą o społecznościach sąsiedzkich, miejscach pracy i rodzicach w tej samej szkole.
Po wejściu do środka możesz przeskakiwać między poszczególnymi kombinacjami (i powinieneś wyciszyć większość z nich).
Menedżerowie społeczności będą mieli większe możliwości, takie jak możliwość wysyłania wiadomości reklamowych do absolutnie wszystkich we wszystkich podgrupach.
To samo kompleksowe szyfrowanie, które jest używane w istniejących czatach i grupach, będzie nadal stosowane, więc nikt na zewnątrz nie zobaczy tych starych memów, które wysyłasz do swoich nastoletnich dzieci.
Mark Zuckerberg, szef Meta, obiecuje, że aktualizacja po prostu „ulepsza kombinacje”.
Jak tworzysz społeczność?
W WhatsApp powinna pojawić się nowa karta Społeczności – znajdziesz ją u góry czatów na Androidzie i pod nią, jeśli korzystasz z iPhone’a.
Stamtąd możesz utworzyć nową społeczność od podstaw lub z wybranych istniejących grup.
Ale czekaj, jest więcej…
Nowe funkcje od dzisiaj są również dodawane do istniejących grup.
Najważniejszym z nich są ankiety, które mogą ostatecznie pomóc Twoim znajomym zdecydować, co będą oglądać w kinie w ten weekend.
Rozmowy wideo są również rozszerzone do maksymalnie 32 osób.
Oba dodatki będą dostępne w standardowych grupach WhatsApp oraz we wszystkich grupach, które stały się częścią większych społeczności.
Meta mówi, że w nadchodzących miesiącach pojawią się kolejne aktualizacje.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Ocena ekosystemu Solany i tego, jak Jito pomoże mu się rozwijać
Witryna i aplikacja Marks & Spencer ulegają awarii, gdy sprzedawca przeprasza klientów, mówiąc, że „pracują nad tym”
Cadbury wycofuje swój popularny batonik Dairy Milk i nie ma planów jego powrotu, twierdzi marka