Google zapowiedziana w środę Wprowadza pewne ulepszenia w sposobie określania recenzji produktów, które wyświetlasz w wynikach wyszukiwania. Idea stojąca za tym i innymi ostatnio Aktualizacje recenzji produktów Ma to na celu upewnienie się, że recenzje, które widzisz, są wysokiej jakości i faktycznie zawierają przydatne informacje o produkcie, którego zakup rozważasz.
Perry Liu z Google powiedział w poście na blogu, że ulepszenia opierają się na poprzednich aktualizacjach, aby „upewnić się, że recenzje produktów w wyszukiwarce spełniają określone kryteria”. Oto kilka przykładów kryteriów, których według Liu firma szuka:
Dołącz pomocne i szczegółowe informacje, takie jak zalety lub wady konkretnego produktu, szczegóły dotyczące działania produktu lub różnice między produktem a poprzednimi wersjami
Pochodzą od osób, które już korzystały z produktów i pokażą, jak produkt faktycznie wygląda lub jak jest używany
Uwzględnij unikalne informacje wykraczające poza to, co zapewnia producent – takie jak elementy wizualne, dźwiękowe lub linki do innych treści szczegółowo opisujących wrażenia recenzenta
Opisz podobne produkty lub wyjaśnij, co wyróżnia produkt na tle konkurencji
Google powiedział, że aktualizacje ogłoszone w środę zostaną wprowadzone „w ciągu najbliższych kilku tygodni” i „mogą wpłynąć na oceny anglojęzycznych recenzji produktów w wielu witrynach”. W osobnym poście. Firma planuje również w przyszłości „otwarte wsparcie dla recenzji produktów dla większej liczby języków”.
Aktualizacje pojawiają się wraz z krytyką wyników wyszukiwania Google Nie tak przydatne jak wcześniej. Będziemy musieli poczekać i sprawdzić, czy te zmiany dotyczące recenzji produktów ułatwią znajdowanie recenzji jakości, ale wygląda na to, że może to być mały krok we właściwym kierunku.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Vizio przedstawia nową linię soundbarów, których ceny zaczynają się od 99 dolarów
PCIe 5.0 i 6.0 Połącz się przewodowo
Amazon Twitch uruchamia rywala TikTok w obliczu presji zakazu chińskiej aplikacji, zwiększając konkurencję w zakresie krótkich filmów