Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

LaPierre Cosmetics wchodzi do internetowej bazy fanów Shreka

LaPierre Cosmetics wchodzi do internetowej bazy fanów Shreka

Bagienny ogr Shrek jest najnowszym partnerem kosmetycznym na żądanie, dzięki swojej internetowej bazie fanów.

W niedzielę czysty startup LaPierre Cosmetics zaprezentował nową wspólną kolekcję „Shrek-ish”, aby uczcić 20. rocznicę filmu. Ta współpraca, stworzona we współpracy z DreamWorks, jest najnowszym przykładem marki kosmetycznej tworzącej przedmioty kolekcjonerskie, które mogą: jako towar Dla pasjonatów online. Wprowadzona wyłącznie w sklepie Instagram marki i prezentowana w dziale Drops na Instagramie, kolekcja będzie dostępna w DTC oraz w Macy’s od 1 listopada.

„Shrek” był takim wielkim filmem. On ona [introduced] „Inny film animowany w 2001 roku” – powiedziała Brandi Blocker, założycielka LaPierre Cosmetics. „Myślałem, że to bardzo trudne i bardzo zabawne, ponieważ kochamy wszystkie postacie”.

Blocker zabezpieczył partnerstwo po kilku miesiącach wysyłania Universal Pictures do firmy macierzystej DreamWorks.

Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Ciągle dzwoniłem i pisałem e-maile, więc w końcu dali mi szansę obejrzenia grupy, pokochali ją i zaakceptowali. Powiedziała. Chociaż początkowo pokazywała inny film, poprosili ją o zaproponowanie innych, a ona przeszukała katalog studia. Kiedy zobaczyła gorący entuzjazm fanów Shreka w InternecieWiedziała, jaki film chce pokazać.

„W bardzo symboliczny sposób ważne było nawiązanie współpracy na taką skalę jako małej czarnej firmy należącej do czarnej kobiety” – powiedział Blocker.

Internetowi fani „Shreka” są lojalni i kondensatori tworzenie memów, które stają się wszechobecne w TikTok, Twitterze i Instagramie. Z tegoroczną 20. rocznicą „Shrek” osiągnął poziom Nowy poziom rozpowszechnienia w 2021 r.. Animowane filtry „Shrek” rozprzestrzeniają się na Instagramie. Hashtag #shrek ma 7,4 miliarda wyświetleń w TikTok, a głosy „Shreka” często stają się trendami. Ludzie również wykorzystali ten trend do mobilizowania się do oddolnych działań politycznych – we wrześniu nastolatki zorganizowały na TikTok E-maile ze spamem Texas Abortion Bonus Advice Line z NSFW Shrek Memes. Prawdziwi fani „Shreka” również zbierają się na corocznym festiwalu „Shrek” w Wisconsin, podczas gdy samozwańczy „Shreksperts” w listopadzie zorganizują internetową konferencję naukową „Shrek”.

READ  Inflacja żywności w Wielkiej Brytanii osiąga nowy poziom 12,4% | inflacja

Ponadto modne w tym roku artykuły „Shrek” są bardzo poszukiwane; W sierpniu Giant Supreme Streetwear Zapowiedź współpracy „Shrek”.

Nie jest to też pierwsza współpraca Shreka w zakresie lakierów do paznokci czy urody. W 2010 r. OPI Wystrzelony Linia lakierów do paznokci „Shrek”, podczas gdy sprzedawca detaliczny K-beauty z Korei Południowej, Olive Young, sprzedawał maseczki w płachcie i glinie „Shrek”.

Kultowe postacie z kreskówek i inne fikcyjne postacie stały się tak płodne we współpracy estetycznej, jak wpływowe osoby — wszyscy, od SpongeBoba po Baby Yodę, mieli w ostatnich latach kolekcję piękności. W przypadku towarów związanych z rozrywką megavany często kupują jeden zestaw do użycia, a drugi do przechowywania jako przedmiot kolekcjonerski.

„Zdecydowanie czuję, że to przedmiot kolekcjonerski” – powiedział Blocker. Kolekcja będzie limitowana i ukaże się w okresie świątecznym.

Niektóre filmy to po prostu klasyka. „Są ludzie, którzy je kochają, a to po prostu jeden z tych filmów” – powiedział Blocker.

Marka wykorzysta świat memów „Shrek” do promowania grupy za pośrednictwem Twittera, Instagrama, Facebooka i TikTok. Blocker powiedział, że memy „Shrek” są „bardzo zabawne”. „Szczególnie chcemy udostępniać TikToks, które są udostępniane w mediach społecznościowych”.