We wrześniu inżynierowie kolei wydadzą 5 milionów funtów na prace zapobiegające osuwaniu się ziemi między Axminster i Exeter.
Prace będą prowadzone od poniedziałku 19 do piątku 23 września i będą wymagały całkowitego zamknięcia linii między Axminster i Pinhoe. Autobusy zastąpią połączenia Southwest Rail z Axminster do Exeter St Davids.
Inżynierowie zainstalują dwie ściany oporowe o wymiarach 32 m na 16 m i grodzice (metalowe słupy z betonowymi płytami pośrodku dla dodatkowego podparcia), aby chronić linię przed długotrwałymi przestojami spowodowanymi osuwiskami.
Podczas zamknięcia, istniejące systemy odwadniające zostaną ulepszone i zainstalowany nowy system, wraz z niezbędną konserwacją toru. Dzięki wzmocnieniu cięcia i poprawie drenażu linia będzie bardziej odporna na trudne warunki pogodowe i ulewne deszcze, a klientom zapewni bardziej niezawodną obsługę pociągów.
Rada hrabstwa East Devon wykorzysta również zamknięcia linii kolejowych, aby ukończyć ogromny projekt ochrony 65 domów w Veneton przed zalaniem.
Przerwa jest częścią serii znaczących ulepszeń o łącznej wartości milionów funtów zaplanowanych na linię West of England Line, które sprawią, że podróże będą bardziej niezawodne dla klientów w nadchodzących latach. Podobne wykopaliska będą prowadzone na trasie w grudniu, a w następnym roku nastąpi kolejne zamknięcie linii przedłużonej w następujący sposób:
10-12-17 grudnia 2022:
Salisbury do Yeovil Junction
- zapobiegać osuwiskom w tunelu Gillingham;
- Ulepszenia śledzenia w obszarach Tisbury i Gillingham.
25 listopada – 10 grudnia 2023:
- Templecombe – uzupełniaj punkty i skrzyżowania;
- Tunel Gillingham – części do konserwacji i utrzymanie toru;
- Templecomb i Gillingham – ulepszenia stacji.
Mark Kilic, Network Rail Wessex Road Manager, powiedział:
„Linia West of England jest istotną częścią kolei w Regionie Południowym, dlatego konieczne jest, abyśmy nadal inwestowali w zapewnianie naszym klientom niezawodnej obsługi, na jaką zasługują.
„Chociaż mamy małe elektroniczne czujniki w ziemi w tunelu Honiton, które monitorują każdy ruch, abyśmy mogli zapewnić naszym pasażerom bezpieczeństwo, bardzo ważne jest, abyśmy wykonali te prace, aby ustabilizować grunt, abyśmy mogli zapobiec przyszłym osuwiskom i długotrwałym zakłóceniom .
„Wykonywanie prac przez pięć dni oznacza, że możemy uniknąć serii zamknięć weekendowych, które mogą być jeszcze bardziej uciążliwe, a ponadto możemy skorzystać z rozszerzonego dostępu do innych ulepszeń i niezbędnych konserwacji torów”.
Peter Williams, dyrektor handlowy Southwest Railroad, powiedział:
„Aktualizacje wdrożone przez Network Rail znacznie poprawią niezawodność i odporność istotnej części naszej sieci.
„Klienci, którzy chcą podróżować od poniedziałku do piątku, powinni sprawdzić przed podróżą i skorzystać z alternatywnych opcji transportu, które zostały zapewnione.
„Zdajemy sobie sprawę, że decyzja o zamknięciu linii na cały tydzień roboczy będzie miała znaczący wpływ na osoby korzystające z linii, ale pozwoli to uniknąć przedłużającego się łańcucha zamknięć.
„Chcielibyśmy podziękować poszkodowanym klientom za cierpliwość i zrozumienie podczas przeprowadzania tej ważnej pracy modernizacyjnej”.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Brytyjskie gospodarstwa domowe wezwane do przesyłania odczytów liczników przed obniżkami cen energii | Rachunki za energię
Amazon wpompował dodatkowe 2,75 miliarda dolarów w startup Anthropic | zajmujący się sztuczną inteligencją Amazonka
Bankowcy skazani za manipulowanie stopami procentowymi tracą apelację